nedjelja, 26. srpnja 2020.

Priča jednog poletarca

Došao sam na Boračko jezero jer je to najljepše mjesto na svijetu...

Moja najbolja prijateljica, #scoutsister Amina me nagovorila da dođem na logorovanje, i ja sam pristao. Ovo mi je prvi put da sam u izviđačkom kampu. Jedva sam čekao kada ću doći. Pri dolasku, u autobusu sam sjedio sa Harunom, pa sam se premjestio sa Nađom, atmosfera je bila super.

Mehmed Mušić

Kada smo došli u kamp stariji su nas smjestili u barake i šatore. Najviše mi se dopala baraka u kojoj boravim sa svojim drugovima, i zbor. Ovdje ima puno raje i zbog toga sam najviše i došao. Ovdje je prelijepo. Upoznao sam puno novih prijatelja. Sprijateljio sam se sa Harunom, Vedranom, Dinom, Majlom, Enom... i mnogim drugima. Najbolji prijatelj ovdje mi je Dino.

Volim kada ujutro bude smotra baraka, tada stariji izviđači i stariji dežurni provjeravaju da li smo raspremili i pospremmili svoj krevet i svoju baraku, ako u to nismo dobro uradili moramo ponovo sve očistiti, a baraka ili šator koji budu najbolje uređeni dobivaju nagradu na zboru.

Najdraže mi je i kupanje na jezeru prije ručka. Najdraže plaže su mi Dif i Prenj. Malo mi je draža Dif jer tu ronim sa svojom #scoutsister Nađom.

Volio bi da budem pravi izviđač i da znam sve izviđačke vještine.

Mehmed sa prijateljima na logorovanju


(Mehmed Mušić, 11 godina, Mostar)

Nema komentara:

Objavi komentar