nedjelja, 26. srpnja 2020.

Od pčelice do vodnice

Prije 4 godine prvi put sam došla na Boračko jezero, u kamp Odeda izviđača “Stari Grad”. Bilo mi je tek 9 godina, i pripadala sam pčelicama, najmlađim izviđačkim ženskim članovima. Došla sam na preporuku brata, koji je već godinama član našeg odreda.

Selma sa svojim #scoutsisters, jul 2020.

Na početku je bilo vrlo teško navinuti se na boravak u kampu, daleko od roditelja, sa meni nepoznatom djecom. Često sam imala bolove u stomaku, i osjećala sam mučninu pred spavanje – sada kada malo razmislim o tome mislim da su bolovi bili zbog nervoze i treme koju sam osjećala zbog toga što prvi put sama putujem bez roditelja na duže vrijeme.

Dugo sam se mislila da li da idem i sljedeće godine na logorovanje i na kraju sam odlučila ipak doći. Sljedeće dvije godine sam ponovno došla, sad već navikla na logorovanje i društvo u kampu.

Prošle godine sam se aktivnije uključila u rad Odreda, i dala sve od sebe da se pokažem dobro na takmičenjima. Te godine sam također osvojila i svoju prvu izvidačku zvijezdu. To je čin koji se stiče nakon dvije godine provedene na logorovanju. Sada sam tu, na logorovanju, te sam vodnica vodu mlađih planinki zajedno sa svojom #scoutsister. U pojedinim djevojčicama sada vidim sebe od prije nekoliko godina, pokušavam im pomoći da se opuste, prilagode i jednostavno uživaju na logorovanju u izviđačkom društvu.

Moja najveća briga kada sam tek došla na logorovanje je bila briga da se neću ni sa kim sprijateljiti, ali pogriješila sam. Sada svake godine s radošću očekujem logorovanje, te ponovan susrest s dragim prijateljima.

(Selma Gosto, OI Stari Grad)

Nema komentara:

Objavi komentar