nedjelja, 26. srpnja 2020.

Pčelica Nađa: Moje prvo logorovanje

Moja starija sestra mi je uvijek govorila da je Boračko jezero jako lijepo mjesto i da je tu veoma zabavno...

Ove godine sam prvi put došla da budem sedam dana, prije sam dolazila da posjetim sestru u logoru na jedan dan, Kada smo krenuli na moje prvo logorovanje bila sam veoma uzbuđena. Došli smo autobusom.

Nađa Husković

Ja spavam u baraci, i jako volim ići na kupanje, na Dif i Prenj plažu.
Volim učiti vezati nove čvorove.
Uvijek mi je lijepo na zboru, voljela bih da jednog dana dižem zastavu.
Volim pospremati baraku sa prijateljicama.
Putni znakovi koje učimo sa vodnicom su super, zabavno ih je crtati i pogađati.

Ovo je moje najbolje iskustvo u životu!


Nađa u zboru


(Nađa Husković, 9 godina, Mostar)

Nema komentara:

Objavi komentar