srijeda, 8. srpnja 2020.

Nepopravljivo zaljubljena u izviđače!

Liježem u svoj krevet. 
Najtoplije mjesto na planeti.
I pročitam priču o izviđačima i drugim kraljevstvima. 
Priča za laku noć nas odraslih u izviđaštvu. 

Kiša ludo pada. 

Vjetar udara po prozoru.
A ja mogu osjetiti miris lipe i zvijezde kako namiguju. 
I skontah!!
Ipak postoji mjesto toplije od mog kreveta, sigurnije od moje sobe, gdje kiša ne pada ludo, i vjetar ne udara po prozoru.

To je zelena savica, mali izviđački šator u kojeg stane sva sreća ovog svijeta.

Kad sam u savici kiša rominja, a vjetar lagano dodiruje platno.
Čak i za onih burnih noći, u kojima voda niz logor lije kao niz Potok. 
Kad u savici spavam, ne postoji udobnuje mjesto na cijeloj planeti.
Sigurnost zelenog platna pospješuje šuma okolo i ljubav u Šatoru. 

Sreća neizmjerna je buđenje u rano jutro nakon samo nekoliko sati sna. 
Al' tu je svima žao spavati. 
Jer propustit ćeš nesto veliko, nešto divno, kao što je gledanje u plamen logorske vatre. 
To je tek draž za sebe. 

Ni jedna vatra ne grije kao logorska. 

Niti i jedna ima tako sjajne iskre. 
I do nebe one idu. 
Od nas do zvijezda lete iskre logike vatre.

Tišina.
Tišina koju ti je žao probuditi. 
Žao ti dirati prirodu koja spava pored tebe mirnim snom. 
 
Žao ti, poremetit ćeš. 
I tišina je posebna u savici.  
Ne bojim je se. 
Uživam. 
Slušam kako diše priroda.

Možda ništa nije ovako. 
Al noćas, 
U mojoj glavi, 
Dok kiša ludo pada 
I vjetar udara po mom prozoru, 
Savica se čini kao tako topla i mila. 

A ja sam nepopravljivo zaljubljena u izviđače!

(A.M.)

Nema komentara:

Objavi komentar